Pomoc a podpora
Dodávka
Livraison sécurisée
- Nous attachons une grande importance à l’emballage correct des produits (pour sécuriser les marchandises, nous utilisons notamment des boîtes en carton, du film étirable et des films de protection),
- tous les produits sont soigneusement contrôlés avant d’être expédiés au client,
- Les produits commandés sont expédiés directement depuis l’entrepôt du fabricant ou depuis nos propres entrepôts, ce qui nous permet de contrôler l’ensemble du processus de commande.
Le client doit vérifier le contenu du colis dès sa réception. Nous recommandons de toujours vérifier la commande auprès du transporteur, même si l’emballage extérieur semble intact. Ak však po odchode kuriéra zistíte akékoľvek poškodenie, kontaktujte náš obchod alebo priamo kuriéra, ktorý objednávku doručil, aby sme sa dohodli na kontrole balíka a spísaní protokolu o poškodení. V prípade takejto situácie vás žiadame o zaslanie originálnych dokumentov na adresu nášho obchodu.
Matrace, podstavce pod postele a postele sa dodávajú ako veľké balíky. Kuriér ako zamestnanec externej spoločnosti nie je povinný priniesť takýto balík do domu zákazníka. Môže sa stať, že zákazník takúto pomoc dostane, ale bohužiaľ to nemôžeme zaručiť. O potrebe telefonického kontaktu so zákazníkom je kuriér vždy vopred informovaný.
Délai de livraison des commandes
- Les commandes de lits rembourrés sont traitées dans un délai de 5 à 7 semaines.
- Les commandes de lits en bois sont traitées dans un délai de 12 à 14 semaines.
- Les commandes de matelas TEMPUR® sont honorées dans un délai de 7 semaines.
Tento čas dodania sa môže predĺžiť počas rušných období alebo skrátiť, keď je dopyt nižší.
Po prijatí objednávky vždy informujeme zákazníkov o predpokladanom čase dodania.
Délais de livraison :
- Colis standard (transporteurs DPD, DHL) : 2-5 jours ouvrables
- Gros colis (transporteur Agediss) : 7-14 jours ouvrables
Platba
S nami nakupujete bez obáv – všetky platby sú bezpečne spracované a zašifrované pre maximálnu ochranu.
Ponúkame niekoľko spôsobov platby, takže si môžete vybrať, čo vám najviac vyhovuje:
- Klarna
- PayPal
- Google Pay & Apple Pay
- Bankový prevod
- Kreditná a debetná karta
Vaše pohodlie a bezpečnosť sú našou prioritou!
Návrat
Máte právo vrátiť svoju objednávku do 14 dní od jej prijatia bez udania dôvodu.
Ako nahlásiť vrátenie dane?
Vrátenie dane môžete zaregistrovať dvoma spôsobmi:
- Prostredníctvom návratového formulára na našej webovej stránke.
- E-mailom kontaktujte náš tím služieb zákazníkom na adrese shop@senpo.pl.
Po zaregistrovaní daňového priznania dostanete podrobné pokyny o ďalšom postupe.
Náklady na vrátenie
- Pri štandardných zásielkach (napr. vankúše, periny, posteľná bielizeň) je vrátenie bezplatné.
- V prípade objemných zásielok (napr. matrace, postele, lamelové rošty) znáša náklady na vrátenie zákazník. Náklady závisia od dopravcu a sú uvedené počas procesu vrátenia tovaru.
Výrobky, ktoré nie je možné vrátiť Prispôsobené alebo personalizované výrobky (napr. prispôsobené matrace a postele) nie je možné vrátiť.